Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:00, 18 Sie 2012 Temat postu: MZA |
|
|
Tutaj wszystko tylko na temat tego przewoźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:00, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
:arrow: Jeszcze po wawce szaleją stare jelcze i nerwoplany ale jest tego sprzętu co raz mniej, poprawia się sytuacja z kleszczy odchodzi większośc nerwoplanów a dostają nówki funkiel nie śmigane Mercedesy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
labol
Gość
|
Wysłany: Wto 18:19, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Szkoda tylko że kleszczowa zapewne odda stalowej swoje najlepsze wozy obecnie czyli Su12 seri 18xx. Na 127 i 191 jazda tym wozidłem godzinami wieczornymi czysta przyjemność, płynny, szybki. Nie ma porownania do poprzedniej serii (14xx)
A z neoplanami jest tak: nie lubie ogolnie autobusów 15metrowych, jest to dla mnie nieudany eksperyment końca lat 90tych. W lato jest w nich nieznośnie gorąco, w dodatku ciarki chodzą po plecach na niektórych ostrych zakrętach jak te "cuda" sie składają . Wozy mało przestronne. Dobrze że są teraz linie skrojone pod taki tabor niemal perfekcyjnie: 105, 109 np.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:21, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
labol napisał: |
Szkoda tylko że kleszczowa zapewne odda stalowej swoje najlepsze wozy obecnie czyli Su12 seri 18xx. Na 127 i 191 jazda tym wozidłem godzinami wieczornymi czysta przyjemność, płynny, szybki. Nie ma porownania do poprzedniej serii (14xx)
A z neoplanami jest tak: nie lubie ogolnie autobusów 15metrowych, jest to dla mnie nieudany eksperyment końca lat 90tych. W lato jest w nich nieznośnie gorąco, w dodatku ciarki chodzą po plecach na niektórych ostrych zakrętach jak te "cuda" sie składają . Wozy mało przestronne. Dobrze że są teraz linie skrojone pod taki tabor niemal perfekcyjnie: 105, 109 np. |
Poszczekaj na mercyny te mają wszystkie pełne szyby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
labol
Gość
|
Wysłany: Wto 18:22, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No i chwała za to, małe okienka w Manach 313 czy Su15 to jest jakaś kpina.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleszczowiec
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:22, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Pod koniec tego m-ca mają przyjść pierwsze SU10 na R-2 (krąży taka plotka). Szarpaczki czyli 11xx 15xx z R-1 mają przejść na R-2, R-2 odda wszystkie SU15 poza serią 87xx i kilkoma 89xx...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blo-Sławek
Administrator pierwszy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 3575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:24, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A czy to prawda ,że ,,nerwoplany'' maja przejść na zakład R-4 Stalowa? :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleszczowiec
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:25, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nic podobnego. Na R-4 ponoć mają trafić SU18 o numerach 8850-8879 oraz SU12 o numerach 1800-1824, 1848, 1849 i 1862-1864, zaś na Kleszczowej ma być wybijanie Neosi serii 67.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
labol
Gość
|
Wysłany: Czw 0:03, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Szkoda strasznie transferów 18xx z Kleszczowej Bardzo dobre wózki, chyba najlepsze solówki w miescie obecnie
Cytat: |
zaś na Kleszczowej ma być wybijanie Neosi serii 67. |
Czas najwyższy :roll:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleszczowiec
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:56, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Poza tym co pisałem wczoraj plan przenosin zakłada skumulowanie Jelczy M121M na Redutowej, a za tym zakład Stalowa pożegna się ze wszystkim starymi gniotami poprzez przeniesienie części z nich na R-5, a pozostałe wyśle do kasacji. Redutowa ma dostać SU18 o numerach 8888-8894 co pozwoli w zamian na wycofanie 7 Jelczy M181M. Woronicza odda "szarpaki" czyli SU12 na Kleszczową (szkoda, że to g**** trafi tam), Kleszczowa ma skasować 11 Neoplanów, oddać serię SU15 o numerach 80xx na R-3, 86xx i 89xx (poza 8916-8921) na R-1.
Niestety będą przenosiny, nowy tabor oraz kasacje. Po tych dostawach jest możliwe, że Ikarusy znikną...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:26, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kleszczowiec napisał: |
Poza tym co pisałem wczoraj plan przenosin zakłada skumulowanie Jelczy M121M na Redutowej, a za tym zakład Stalowa pożegna się ze wszystkim starymi gniotami poprzez przeniesienie części z nich na R-5, a pozostałe wyśle do kasacji. Redutowa ma dostać SU18 o numerach 8888-8894 co pozwoli w zamian na wycofanie 7 Jelczy M181M. Woronicza odda "szarpaki" czyli SU12 na Kleszczową (szkoda, że to g**** trafi tam), Kleszczowa ma skasować 11 Neoplanów, oddać serię SU15 o numerach 80xx na R-3, 86xx i 89xx (poza 8916-8921) na R-1.
Niestety będą przenosiny, nowy tabor oraz kasacje. Po tych dostawach jest możliwe, że Ikarusy znikną... |
WRESZCIE ZŁOM IKAROWY ODPŁYNIE W SINĄ DAL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
labol
Gość
|
Wysłany: Czw 12:41, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, czas Ikarków już minał, kiedyś to były niesamowite autobusy, ale czas sie pożegnać
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:19, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kleszczowiec napisał: |
Nic podobnego. Na R-4 ponoć mają trafić SU18 o numerach 8850-8879 ...... |
Nie powiesz mi chyba ,że woronin odda swoje wozy na stalową wolne żarty A co na woronicza w takim razie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kleszczowiec
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:44, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
solaris8550 napisał: |
Kleszczowiec napisał: |
Nic podobnego. Na R-4 ponoć mają trafić SU18 o numerach 8850-8879 ...... |
Nie powiesz mi chyba ,że woronin odda swoje wozy na stalową wolne żarty A co na woronicza w takim razie |
Otóż z rozpiski taboru, jaką właśnie wciągnąłem z biurka wynika, że na Woronicza będzie tak:
Kleszczowe SU15 o numerach zaczynających się na 86. oraz zakres 8901-8911 pójdzie na Woronicza, a więc 25 wozów, co pozwoli na oddanie 15 SU18 z zakresu 8865-8879 do macierzy na R-4, a nawet kasację 11 Ikarusów 280 oraz 11 Ikarusów 260.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:23, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kleszczowiec napisał: |
solaris8550 napisał: |
Kleszczowiec napisał: |
Nic podobnego. Na R-4 ponoć mają trafić SU18 o numerach 8850-8879 ...... |
Nie powiesz mi chyba ,że woronin odda swoje wozy na stalową wolne żarty A co na woronicza w takim razie |
Otóż z rozpiski taboru, jaką właśnie wciągnąłem z biurka wynika, że na Woronicza będzie tak:
Kleszczowe SU15 o numerach zaczynających się na 86. oraz zakres 8901-8911 pójdzie na Woronicza, a więc 25 wozów, co pozwoli na oddanie 15 SU18 z zakresu 8865-8879 do macierzy na R-4, a nawet kasację 11 Ikarusów 280 oraz 11 Ikarusów 260. |
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|