Autor |
Wiadomość |
tygrys gerfild |
Wysłany: Pią 17:02, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
Sławek-Muminek napisał: |
Jacek Marszałek napisał: |
To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeździła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam. |
W sumie dość dobry pomysł, tylko jest pewien problem, mieszkańcy Wysockiego mają połączenie z Młocinami bezpośrednie. Niby 114 nie jeździ Mostem Curie, ale obok mostu przejeżdża po drugiej stronie Wisły i dociera do metra Młociny. Trochę po praskiej stronie męcząca była by ta trasa ,którą proponujesz. To by było coś w podobnym stylu jak kiedyś 152 jeździło do Pl. Hallera. Na tym odcinku do Pl. Hallera linia mogła by być mało wykorzystana. |
Dlatego napisałem jak napisałem jeżeli już to 101 powinno być na zaproponowanej prze ze mnie trasie i skrót 114 do Metra Młociny.Linia 114 jest długą linią i generuje spore opóźnienia a 101 jest punktualne i krótka więc spełniałaby swoje zadanie. Linie powinny być długie ale nie za długie.Linia 176 była/jest/i ma być dowozówką dla Choszczówki i z resztą BARDZO DOBRZE spełnia swoją rolę. Natomiast linia 133 jest linią bez sensu na obecnej trasie i to ją należy zrefomować i powstanie rzeczone połączenie Metra Młociny z Choszczówką, przez "Marię", a tabor pozyskany by był z wtyczek na 114, w ten sposób linia 133 zyskałaby na popularności a i Osiedle Poraje zyskują na dogodnym połączeniu z metrem. Linia 101 jako że byłaby podciągnięta do Uksw to trzeba by było dać coś na krótszej trasie wspomagająca rzeczone 101. Obie linie na przemiennie byłyby w takcie raz na 15 minut, do tego dołożyłbym 152 to takt tego trio byłoby już co 8 - 10 minut. I tu rodzi się pytanie czy to mało gdy dojazd do metra zagwarantowany jest raz na 8 -10 minut w szczycie na newralgicznym odcinku trasy. Czyli na Tarchominie, a dla Choszczówki/Białołęki Dworskiej/Nowodworów takt poszczególnych linii byłby odpowiedni do potrzeb poszczególnych osiedli.jedynie co bym jeszcze zrobił to korektę 181 na odcinku od Mostu Północnego do ulicy Al.Zjednoczenia i dalej po starej trasie, czyli miałaby wyglądać tak CM.PÓŁNOCNY/BRAMA GŁÓWNA/- ...............-TRASA MOSTU PÓŁNOCNEGO-METRO MŁOCINY- KASPROWICZA- AL.ZJEDNOCZENIA - MARYMONCKA- PODLEŚNA- GWIAŹDZISTA.Linia 181 byłaby pomocna 152 na odcinku metro -Kasprowicza-Żeromskiego za wyprowadzone i spóźniające się 156.Linia 121 na trasie:METRO WILSON.PL-MICKIEWICZA - KLAUDYNY - PODLEŚNA - MARYMONCKA - PRZY AGORZE - KASPROWICZA - TRASA MOSTU PÓŁNOCNEGO - PUŁKOWA - DZIERŻONIOWSKA - ŻUBROWA - WÓYCICKIEGO - WÓLCZYŃSKA - ESTRADY - DZIEKANOWSKA - "CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACHODNIA" |
|
 |
Blo-Sławek |
Wysłany: Pią 10:42, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
Jacek Marszałek napisał: |
To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeździła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam. |
W sumie dość dobry pomysł, tylko jest pewien problem, mieszkańcy Wysockiego mają połączenie z Młocinami bezpośrednie. Niby 114 nie jeździ Mostem Curie, ale obok mostu przejeżdża po drugiej stronie Wisły i dociera do metra Młociny. Trochę po praskiej stronie męcząca była by ta trasa ,którą proponujesz. To by było coś w podobnym stylu jak kiedyś 152 jeździło do Pl. Hallera. Na tym odcinku do Pl. Hallera linia mogła by być mało wykorzystana. |
|
 |
Jacek Marszałek |
Wysłany: Pią 9:13, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeżdziła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam. |
|
 |
Oddech Smoka |
Wysłany: Czw 23:31, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
tygrys gerfild napisał: |
Jacek Marszałek napisał: |
Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam. |
1) Jacku nikt nie będzie zwiedzał połowy Wawki
2) 101 jeżeli już gdziekolwiek przedłużyć to do UKSW i skrócić 114 do METRO MŁOCINY, bo i tak żaczki korzystaja ze 114 do metra a ci co chcą jechać dalej to wsiąda sobie do 114 na Metrze.
3)176 spełnia swoją rolę bardzo dobrze i nie należy ruszać tej linii. |
odp. 2 Jeżeli już coś robić ze 101 w tamte rej. to na cm. Północny Br Gł. |
|
 |
Oddech Smoka |
Wysłany: Czw 23:28, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
To mi ciut pachnie dawną linią "326" |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Wto 19:27, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
Jacek Marszałek napisał: |
Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam. |
1) Jacku nikt nie będzie zwiedzał połowy Wawki
2) 101 jeżeli już gdziekolwiek przedłużyć to do UKSW i skrócić 114 do METRO MŁOCINY, bo i tak żaczki korzystaja ze 114 do metra a ci co chcą jechać dalej to wsiąda sobie do 114 na Metrze.
3)176 spełnia swoją rolę bardzo dobrze i nie należy ruszać tej linii. |
|
 |
Jacek Marszałek |
Wysłany: Wto 19:18, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam. |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Wto 18:07, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
SeBek napisał: |
Lepiej pomyślcie dokąd poskracać linię a nie gdzie wydłużać |
Dlaczego skracać linie? owszem tam gdzie to potrzebne to tak 133/153 skrócili i linie wożą muchy, 107 też jest spaprane bo skrócone,206 linia na dwa przystanki i też wozi muchy.104/134 śmigają puste.
Dzisiaj metro Młociny Ja N01 i jedzie równolegle "2", u mnie cała scania wypełniona po dach, a w "2" jedna osoba motorowy. |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Wto 17:55, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
Oddech Smoka napisał: |
Zastanawia mnie jedna rzecz gdzie ty wciśniesz 104, 152 na Marymoncie?
170 na odc. do Żerania zbędne jest po są tramwaje a potem świetne daje rade 511, 302 wystarczy DP. |
1) Przecież nie ma już 508 i Ł
2) za 302 byłoby 170, a tramwaje to słaba alternatywa, będzie albo nie będzie jak coś padnie. |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pon 21:55, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
Lepiej pomyślcie dokąd poskracać linię a nie gdzie wydłużać |
|
 |
Oddech Smoka |
Wysłany: Pon 21:49, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
Zastanawia mnie jedna rzecz gdzie ty wciśniesz 104, 152 na Marymoncie?
170 na odc. do Żerania zbędne jest po są tramwaje a potem świetne daje rade 511, 302 wystarczy DP. |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Pon 13:12, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
Mironi19 napisał: |
Wracając do linii 156 lub jakiejkolwiek kursującej Włościańską i Elbląską to ZTM odrzuca wariant z nawrotką na Broniewskiego w zespole przystankowym park olszyna twierdząc ze wydłużenie czasu przez rondo spowoduje brak frekwencji w autobusie... Co do powrotu Przasnyską to przeszkadza garb zwalniający którego gmina nie chce usunąć albowiem w pobliżu jest szkoła . Więc nic pewnie ( co jest przykre ) tamtędy nie pojedzie prędko . Ja myślałem także o korekcje trasy 303 w tamtym rejonie ...Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego... - PL. WILSONA ale ZTM odpisał że nie ma tam przystanków a sam przejazd nie ma sensu... no pewnie ze nie ma a czy takim dużym problemem jest wytyczenie dwóch nowych przystanków na Elbląskiej przy Saperskiej i przy Jasnodworskiej ( gdzie znajduje się przychodnia rejonowa )...??? |
Okey to insza propozycja bez zawrotki przy Broniewskiego a skręt w lewo trasa do Powązkowskiej i dalej do Krasińskiego i Elbląską do SAPERSKIEJ i dalej Włościańska do trasy. A Garb na Przasnyskiej JEST TAKI SAM JAK NA OBROŃCÓW TOBRUKU a busy tam jeżdżą (197/201). Więc to jest zła wola ztm-u, co do ustawienia przystanków to nie będę się wypowiadał. |
|
 |
Mironi19 |
Wysłany: Pon 12:15, 21 Sty 2013 Temat postu: |
|
Wracając do linii 156 lub jakiejkolwiek kursującej Włościańską i Elbląską to ZTM odrzuca wariant z zawrotką na Broniewskiego w zespole przystankowym park olszyna twierdząc ze wydłużenie czasu przez rondo spowoduje brak frekfencji w autobusie... Co do powrotu Przasnyską to przeszkadza garb zwalniający którego gmina nie chce usunąć albowiem w pobliżu jest szkoła . Więc nic pewnie ( co jest przykre ) tamtędy nie pojedzie prędko . Ja myślałem także o korekcje trasy 303 w tamtym rejonie ...Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego... - PL. WILSONA ale ZTM odpisał że nie ma tam przystanków a sam przejazd nie ma sensu... no pewnie ze nie ma a czy takim dużym problemem jest wytyczenie dwóch nowych przystanków na Elbląskiej przy Saperskiej i przy Jasnodworskiej ( gdzie znajduje sie przychodnia rejonowa )...??? |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Nie 16:41, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
"104 na trasie: BRZEZINY -.............- do Żerań FSO bez zmian i dalej MOST GROTA -SŁOWACKIEGO- METRO MARYMONT."
Byłoby zastępstwo za 508 i pomoc dla 132/186,zasada zjechana z nocnych linii, no i dodatkowy bus dla Bródna do metra.
"133- CHOSZCZÓWKA- .............-Tarchomin bez zmian i dalej - SKŁODOWSKĄ CURII - METRO MŁOCINY"
Wykorzystanie linii jako dowozówka dla CHOSZCZÓWKI i pomoc dla 101 w dowozie do metra mieszkańców Tarchomina, kastracja E4/E6/E8, wystarczyłby zestaw 2/101/133?!
"152 - BIAŁOŁĘKA DWORSKA - Cieślewskich - Zegarynki-Żyrardowska- Wałuszewska- Bochaterów- Modlińska- Światowida- Myśliborska - most MARII SKŁODOWSKIEJ CURII - KASPROWICZA - ŻEROMSKIEGO -SŁOWACKIEGO - METRO MARYMONT "
Dowóz BIAŁOŁEKI DWORSKIEJ do metra, zastąpienie 156 na odcinku Metro Młociny -metro Marymont na ul. Kasprowicza.
"170 - ELSNERÓW-........- Rondo STARZYŃSKIEGO - Jagiellońska - Modlińska - Światowida - Dzierżgońska -Odkryta - Sprawna - Aluzyjna - Modlińska - Przyrzecze - BUKÓW (302 do kasacji)."
Urealnienie linii i pomoc 509 na odcinku Tarcho-Nowotwory i dowóz ZBUKOWA do centrum Pragi i plac Hallera gdzie 509 nie ma przystanku, zostawiając na ELSNEROWIE do godziny co najmniej do 20 po 20 skrót myślowy do "RZECZNA"/KLEMENTOWICKA.
"211 - NOWODWORY - ŚWIATOWIDA - DZERŻGOŃSKA - ODKRYTA - NOWODWORSKA- MEHOFFERA - ŚWIATOWIDA - ĆMIELOWSKA - MILENIJNA - ŚWIATOWIDA - MODLIŃSKA - ŻERAŃ FSO."
Zastąpienie linii 516 na starej trasie |
|
 |
tygrys gerfild |
Wysłany: Nie 16:30, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
Mironi19 napisał: |
Z tym 156 to na serio...??? Ja od lat walczę o autobus ulicą Włościańską i Elbląską jakikolwiek... . Co prawda może nie koniecznie z krańcem Saperska bo dalej do przychodni rejonowej ludzie potrzebują dojechać . Ale dobrze ze Ktoś myśli o ulicy Włosciańskiej... |
Tak dokładnie na serio tak to widzę,chociaż można pomyśleć o daniu go do "CM.WOJSKOWY" przez Krasińskiego(powrót:Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska). |
|
 |