Autor Wiadomość
tygrys gerfild
PostWysłany: Pią 17:02, 25 Sty 2013    Temat postu:

Sławek-Muminek napisał:
Jacek Marszałek napisał:
To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeździła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam.
W sumie dość dobry pomysł, tylko jest pewien problem, mieszkańcy Wysockiego mają połączenie z Młocinami bezpośrednie. Niby 114 nie jeździ Mostem Curie, ale obok mostu przejeżdża po drugiej stronie Wisły i dociera do metra Młociny. Trochę po praskiej stronie męcząca była by ta trasa ,którą proponujesz. To by było coś w podobnym stylu jak kiedyś 152 jeździło do Pl. Hallera. Na tym odcinku do Pl. Hallera linia mogła by być mało wykorzystana. Mruga



Dlatego napisałem jak napisałem jeżeli już to 101 powinno być na zaproponowanej prze ze mnie trasie i skrót 114 do Metra Młociny.Linia 114 jest długą linią i generuje spore opóźnienia a 101 jest punktualne i krótka więc spełniałaby swoje zadanie. Linie powinny być długie ale nie za długie.Linia 176 była/jest/i ma być dowozówką dla Choszczówki i z resztą BARDZO DOBRZE spełnia swoją rolę. Natomiast linia 133 jest linią bez sensu na obecnej trasie i to ją należy zrefomować i powstanie rzeczone połączenie Metra Młociny z Choszczówką, przez "Marię", a tabor pozyskany by był z wtyczek na 114, w ten sposób linia 133 zyskałaby na popularności a i Osiedle Poraje zyskują na dogodnym połączeniu z metrem. Linia 101 jako że byłaby podciągnięta do Uksw to trzeba by było dać coś na krótszej trasie wspomagająca rzeczone 101. Obie linie na przemiennie byłyby w takcie raz na 15 minut, do tego dołożyłbym 152 to takt tego trio byłoby już co 8 - 10 minut. I tu rodzi się pytanie czy to mało gdy dojazd do metra zagwarantowany jest raz na 8 -10 minut w szczycie na newralgicznym odcinku trasy. Czyli na Tarchominie, a dla Choszczówki/Białołęki Dworskiej/Nowodworów takt poszczególnych linii byłby odpowiedni do potrzeb poszczególnych osiedli.jedynie co bym jeszcze zrobił to korektę 181 na odcinku od Mostu Północnego do ulicy Al.Zjednoczenia i dalej po starej trasie, czyli miałaby wyglądać tak CM.PÓŁNOCNY/BRAMA GŁÓWNA/- ...............-TRASA MOSTU PÓŁNOCNEGO-METRO MŁOCINY- KASPROWICZA- AL.ZJEDNOCZENIA - MARYMONCKA- PODLEŚNA- GWIAŹDZISTA.Linia 181 byłaby pomocna 152 na odcinku metro -Kasprowicza-Żeromskiego za wyprowadzone i spóźniające się 156.Linia 121 na trasie:METRO WILSON.PL-MICKIEWICZA - KLAUDYNY - PODLEŚNA - MARYMONCKA - PRZY AGORZE - KASPROWICZA - TRASA MOSTU PÓŁNOCNEGO - PUŁKOWA - DZIERŻONIOWSKA - ŻUBROWA - WÓYCICKIEGO - WÓLCZYŃSKA - ESTRADY - DZIEKANOWSKA - "CM.PÓŁNOCNY BRAMA ZACHODNIA"
Blo-Sławek
PostWysłany: Pią 10:42, 25 Sty 2013    Temat postu:

Jacek Marszałek napisał:
To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeździła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam.
W sumie dość dobry pomysł, tylko jest pewien problem, mieszkańcy Wysockiego mają połączenie z Młocinami bezpośrednie. Niby 114 nie jeździ Mostem Curie, ale obok mostu przejeżdża po drugiej stronie Wisły i dociera do metra Młociny. Trochę po praskiej stronie męcząca była by ta trasa ,którą proponujesz. To by było coś w podobnym stylu jak kiedyś 152 jeździło do Pl. Hallera. Na tym odcinku do Pl. Hallera linia mogła by być mało wykorzystana. Mruga
Jacek Marszałek
PostWysłany: Pią 9:13, 25 Sty 2013    Temat postu:

To jest dobry pomysł żeby 101 skierować na Cm.Północny(Brama Główna) ale po praskiej stronie moim zdaniem skierować przez Nowodwory , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera. Na takiej trasie mieszkańcy Maywilskiej , Wysockiego i Odrowąża by mieli połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i na takiej trasie linia jeżdziła by częściej od linii 176 a linię 176 wtedy zlikwidować albo coś zrobić by linia 176 jeżdziła co 15 minut a nie co pół godziny. Pozdrawiam.
Oddech Smoka
PostWysłany: Czw 23:31, 24 Sty 2013    Temat postu:

tygrys gerfild napisał:
Jacek Marszałek napisał:
Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam.



1) Jacku nikt nie będzie zwiedzał połowy Wawki
2) 101 jeżeli już gdziekolwiek przedłużyć to do UKSW i skrócić 114 do METRO MŁOCINY, bo i tak żaczki korzystaja ze 114 do metra a ci co chcą jechać dalej to wsiąda sobie do 114 na Metrze.
3)176 spełnia swoją rolę bardzo dobrze i nie należy ruszać tej linii.




odp. 2 Jeżeli już coś robić ze 101 w tamte rej. to na cm. Północny Br Gł.
Oddech Smoka
PostWysłany: Czw 23:28, 24 Sty 2013    Temat postu:

To mi ciut pachnie dawną linią "326"
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 19:27, 22 Sty 2013    Temat postu:

Jacek Marszałek napisał:
Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam.



1) Jacku nikt nie będzie zwiedzał połowy Wawki
2) 101 jeżeli już gdziekolwiek przedłużyć to do UKSW i skrócić 114 do METRO MŁOCINY, bo i tak żaczki korzystaja ze 114 do metra a ci co chcą jechać dalej to wsiąda sobie do 114 na Metrze.
3)176 spełnia swoją rolę bardzo dobrze i nie należy ruszać tej linii.
Jacek Marszałek
PostWysłany: Wto 19:18, 22 Sty 2013    Temat postu:

Po uruchomieniu 2 moim zdaniem ZTM powinien wydłużyć trasę linii 101 przez Nowodwory i dalej Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego i Pl.Hallera a linia 176 do likwidacji. Na wydłużonej trasie linii 101 mieszkańcy Odrowąża , Wysockiego i Marywilskiej mieli by połączenie z mostem Skłodowskiej-Curie i Metrem Młociny albo wydłużyć tak linię 103 przez most Skłodowskiej-Curie , Modlińską , Mehoffera , Marywilską , Wysockiego , Odrowąża , Rondo Żaba , 11 Listopada , Namysłowska , Szymanowskiego , Pl.Hallera i likwidacja linii 176. Co o tym myślicie i która linia powinna być wydłużona na taką trasę o której napisałem. Pozdrawiam.
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 18:07, 22 Sty 2013    Temat postu:

SeBek napisał:
Lepiej pomyślcie dokąd poskracać linię a nie gdzie wydłużać


Dlaczego skracać linie? owszem tam gdzie to potrzebne to tak 133/153 skrócili i linie wożą muchy, 107 też jest spaprane bo skrócone,206 linia na dwa przystanki i też wozi muchy.104/134 śmigają puste.
Dzisiaj metro Młociny Ja N01 i jedzie równolegle "2", u mnie cała scania wypełniona po dach, a w "2" jedna osoba motorowy.
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 17:55, 22 Sty 2013    Temat postu:

Oddech Smoka napisał:
Zastanawia mnie jedna rzecz gdzie ty wciśniesz 104, 152 na Marymoncie?


170 na odc. do Żerania zbędne jest po są tramwaje a potem świetne daje rade 511, 302 wystarczy DP.



1) Przecież nie ma już 508 i Ł
2) za 302 byłoby 170, a tramwaje to słaba alternatywa, będzie albo nie będzie jak coś padnie
.
Gość
PostWysłany: Pon 21:55, 21 Sty 2013    Temat postu:

Lepiej pomyślcie dokąd poskracać linię a nie gdzie wydłużać
Oddech Smoka
PostWysłany: Pon 21:49, 21 Sty 2013    Temat postu:

Zastanawia mnie jedna rzecz gdzie ty wciśniesz 104, 152 na Marymoncie?


170 na odc. do Żerania zbędne jest po są tramwaje a potem świetne daje rade 511, 302 wystarczy DP.
tygrys gerfild
PostWysłany: Pon 13:12, 21 Sty 2013    Temat postu:

Mironi19 napisał:
Wracając do linii 156 lub jakiejkolwiek kursującej Włościańską i Elbląską to ZTM odrzuca wariant z nawrotką na Broniewskiego w zespole przystankowym park olszyna twierdząc ze wydłużenie czasu przez rondo spowoduje brak frekwencji w autobusie... Co do powrotu Przasnyską to przeszkadza garb zwalniający którego gmina nie chce usunąć albowiem w pobliżu jest szkoła . Więc nic pewnie ( co jest przykre ) tamtędy nie pojedzie prędko . Ja myślałem także o korekcje trasy 303 w tamtym rejonie ...Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego... - PL. WILSONA ale ZTM odpisał że nie ma tam przystanków a sam przejazd nie ma sensu... no pewnie ze nie ma a czy takim dużym problemem jest wytyczenie dwóch nowych przystanków na Elbląskiej przy Saperskiej i przy Jasnodworskiej ( gdzie znajduje się przychodnia rejonowa )...???


Okey to insza propozycja bez zawrotki przy Broniewskiego a skręt w lewo trasa do Powązkowskiej i dalej do Krasińskiego i Elbląską do SAPERSKIEJ i dalej Włościańska do trasy. A Garb na Przasnyskiej JEST TAKI SAM JAK NA OBROŃCÓW TOBRUKU a busy tam jeżdżą (197/201). Więc to jest zła wola ztm-u, co do ustawienia przystanków to nie będę się wypowiadał.
Mironi19
PostWysłany: Pon 12:15, 21 Sty 2013    Temat postu:

Wracając do linii 156 lub jakiejkolwiek kursującej Włościańską i Elbląską to ZTM odrzuca wariant z zawrotką na Broniewskiego w zespole przystankowym park olszyna twierdząc ze wydłużenie czasu przez rondo spowoduje brak frekfencji w autobusie... Co do powrotu Przasnyską to przeszkadza garb zwalniający którego gmina nie chce usunąć albowiem w pobliżu jest szkoła . Więc nic pewnie ( co jest przykre ) tamtędy nie pojedzie prędko . Ja myślałem także o korekcje trasy 303 w tamtym rejonie ...Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego... - PL. WILSONA ale ZTM odpisał że nie ma tam przystanków a sam przejazd nie ma sensu... no pewnie ze nie ma a czy takim dużym problemem jest wytyczenie dwóch nowych przystanków na Elbląskiej przy Saperskiej i przy Jasnodworskiej ( gdzie znajduje sie przychodnia rejonowa )...???
tygrys gerfild
PostWysłany: Nie 16:41, 20 Sty 2013    Temat postu:

"104 na trasie: BRZEZINY -.............- do Żerań FSO bez zmian i dalej MOST GROTA -SŁOWACKIEGO- METRO MARYMONT."


Byłoby zastępstwo za 508 i pomoc dla 132/186,zasada zjechana z nocnych linii, no i dodatkowy bus dla Bródna do metra.



"133- CHOSZCZÓWKA- .............-Tarchomin bez zmian i dalej - SKŁODOWSKĄ CURII - METRO MŁOCINY"


Wykorzystanie linii jako dowozówka dla CHOSZCZÓWKI i pomoc dla 101 w dowozie do metra mieszkańców Tarchomina, kastracja E4/E6/E8, wystarczyłby zestaw 2/101/133?!




"152 - BIAŁOŁĘKA DWORSKA - Cieślewskich - Zegarynki-Żyrardowska- Wałuszewska- Bochaterów- Modlińska- Światowida- Myśliborska - most MARII SKŁODOWSKIEJ CURII - KASPROWICZA - ŻEROMSKIEGO -SŁOWACKIEGO - METRO MARYMONT "

Dowóz BIAŁOŁEKI DWORSKIEJ do metra, zastąpienie 156 na odcinku Metro Młociny -metro Marymont na ul. Kasprowicza.



"170 - ELSNERÓW-........- Rondo STARZYŃSKIEGO - Jagiellońska - Modlińska - Światowida - Dzierżgońska -Odkryta - Sprawna - Aluzyjna - Modlińska - Przyrzecze - BUKÓW (302 do kasacji)."



Urealnienie linii i pomoc 509 na odcinku Tarcho-Nowotwory i dowóz ZBUKOWA do centrum Pragi i plac Hallera gdzie 509 nie ma przystanku, zostawiając na ELSNEROWIE do godziny co najmniej do 20 po 20 skrót myślowy do "RZECZNA"/KLEMENTOWICKA.

"211 - NOWODWORY - ŚWIATOWIDA - DZERŻGOŃSKA - ODKRYTA - NOWODWORSKA- MEHOFFERA - ŚWIATOWIDA - ĆMIELOWSKA - MILENIJNA - ŚWIATOWIDA - MODLIŃSKA - ŻERAŃ FSO."

Zastąpienie linii 516 na starej trasie
tygrys gerfild
PostWysłany: Nie 16:30, 20 Sty 2013    Temat postu:

Mironi19 napisał:
Z tym 156 to na serio...??? Ja od lat walczę o autobus ulicą Włościańską i Elbląską jakikolwiek... . Co prawda może nie koniecznie z krańcem Saperska bo dalej do przychodni rejonowej ludzie potrzebują dojechać . Ale dobrze ze Ktoś myśli o ulicy Włosciańskiej...



Tak dokładnie na serio tak to widzę,chociaż można pomyśleć o daniu go do "CM.WOJSKOWY" przez Krasińskiego(powrót:Powązkowska - Krasińskiego - Przasnyska).

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group