Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:37, 17 Sty 2013 Temat postu: Likwidacja linii |
|
|
Drodzy użytkownicy
ZTM w tym roku musi zaoszczędzić 160 mln zł.
Które linie warto byłoby skasować aby mu w tym pomóc. Każdy skasowany kilometr pojedynczego kursu to 8zł które zostaje w kasie ZTM.
Jakie są wasze propozycje?
Moje to:
6
16
27
107
108
126
152
153
196
215
216
222
503
720
805
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Blo-Sławek
Administrator pierwszy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 3575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:21, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o linię 196 to może masz rację ,bo dubluje ona się w sumie z linią 143
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek Marszałek
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:26, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
6 nie można skasować ponieważ nie będzie połączenia między Pragą a Bielanami. Ja bym skasował linię 302 a zamiast linii 302 wydłużył trasę linii 103 przez most Skłodowskiej-Curie i dalej na Dw.Wschodni. Trzeba wydłużyć trasę linii 103 ponieważ 1.Pozostanie dotychczasowe połączenie między Wolą a Bielanami. 2.Bielany będą miały nowe połączenie z Białołęką. 3. Mieszkańcy Białołęki będą mieli szybkie , bezpośrednie i całotygodniowe połączenie z Dw.Wschodnim którego teraz nie mają ponieważ linia 302 kursuje w godzinach szczytu od poniedziałku do piątku a w soboty i w niedziele nie kursuje a linia 509 nie jeżdzi bezpośrednio do Dw.Wschodniego. 4. Linia 103 przez 40 lat jeżdziła na Pragę i ZTM powinien oddać Pradze linię 103. Co o tym myślicie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:28, 18 Sty 2013 Temat postu: Re: Likwidacja linii |
|
|
SeBek napisał: |
Drodzy użytkownicy
ZTM w tym roku musi zaoszczędzić 160 mln zł.
Które linie warto byłoby skasować aby mu w tym pomóc. Każdy skasowany kilometr pojedynczego kursu to 8zł które zostaje w kasie ZTM.
Jakie są wasze propozycje?
Moje to:
6
16
27
107
108
126
152
153
196
215
216
222
503
720
805 |
6 - dlaczego? spełnia rolę skróconego 103 i ma frekwencję.
16 -przecież ta linia śmiga przez całe miasto i łączy Białołekę z Mokotowem?
27-Linia łączy najkrótsza droga Wolę i Żoliborz ma obłożenie.
107- Owszem teraz bez sensu na obecnej trasie
108- A co dasz w zamian na Siekierkach?
126- Kluczowa linia na Białołęce ma frekwencję obsługuje osiedla przy Marywilskiej i centrum handlowe Marywilska 44, jeżeli już to 426 do kastracji
133/152 w obecnych trasa bez sensu ale czym dowieziesz Białołękę Dworską i Choszczówkę do Cywilizacji.
153 - To linia Rembertowska śmigająca od wieków i wożąca Mokry ług i okolice do SKM i linii jadących do Centrum
196- zgoda wożąca nie koniecznie ludzi.
215/216 jak wyżej tylko pytanie co w zamian na ZIELONEJ(216)
222 -WOLNE ŻARTY powstała z podziału 122, Mokotów zjadł by cię na wszystkie trzy posiłki dziennie
503 - SORY ale od tej linii raczki precz linia jak najbardziej potrzebna ma spore obłożenie i wozi całą Białołękę ,Ursynów,Mokotów
720 Dlaczego? Ta linia ma co wozić z Rzakty i okolic, A z resztą linie wiejskie są uruchamiane na życzenie gmin ościennych i to one decydują co chcą mieć i za co płacić.
805 jest to linia pomocnicza do Linii Markowskich i nawet nie ma mowy jest w całości zapełniona i jak wyżej.
Uzasadnij dlaczego te linie a nie inne
Jeżeli już to moje typy to 104,134,170,206,394,133,152(obie do reorganizacji),196,198,426.
Tramy: 27 połączyć z 2, przywrócić 21 na starej trasie(alternatywa dla 509 na kluczowym odcinku trasy na Pradze. I rozmydlenie rozkładu 509
E4/E6/E8 KASACJA..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tygrys gerfild dnia Pią 13:21, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mironi19
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:01, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Linie do likwidacji lub redukcji ( skrócenia )
6 - zostawić z zastrzeżeniem że po otwarciu ul.Targowej wydłuży się ją do Dw. Wschodniego...
7 - na większości trasy pokrywa się z linią 9 często kursującą LIKWIDACJA LINII
8 - skierowanie na trase Oś. Górczewska - Pl. Narutowicza
101 - zmniejszenie częstotliwosci o 50% - tramwaj linii 2 przejmie częśc pasażerów
121 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
157 - skierowanie na trase skróconą Szczęśliwice - Konwiktorska
179 - linia bez sensu , kursujaca w "kółko" LIKWIDACJA LINII
210 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
212 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
503 - skirowanie na skróconą trasę Natolin Płn. - Metro Marymont skąd są autobusy 186 i 511 na Białołękę
510 - pokrywa się z 17 i 511 LIKWIDACJA LINII
E-4 - zamiana na linie zwykłą do Świdrów ( dowóz do tramwaju )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mironi19 dnia Pią 13:15, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:41, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
6-przez znaczną większość dnia oraz trasy wozi powietrze
7-Linia absolutnie do likwidacji. Tak samo jak 25.
8-Do skrócenia
27- brak frekwencji
101- po uruchomieniu tramwaju do kasacji
107-bezsensowana linia
108-162
126-przez większość trasy pusta. Zamiast niej 426 tylko na wydłużonej trasie z marymontu
152-pustki
153-rasowy muchowóz. Najlepiej zmienić na linię okresową obsługiwaną przez soliny
179-wywalić.
196-porazka do kasacji natychmiast
215/216 jakoś wcześniej ludzie dawali sobie radę. Do kasacji
202/212 pustki i kasacja
503-rozpocząć wygaszanie popytu
510 też nalezy wywali c
Typy gerfilda jak najbardziej do kasacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:49, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
"101 - zmniejszenie częstotliwosci o 50% - tramwaj linii 2 przejmie część pasażerów "
Wolne żarty, padnie ta pożal się borze linia i ludzie będą na piechotę drałować do metra, a po drugie 2 nie robi NOWOTWORÓW
"126-przez większość trasy pusta. Zamiast niej 426 tylko na wydłużonej trasie z marymontu "
Jak ona jeździ pusta to Ja jestem BONAPARTE NAPOLEON, TŁUMÓW CO PRAWDA TAM nie ma ale ma frekwencję.
"510 też należy wywalić"
Linia potrzebna bo łączy sypialnię z centrum, a że łapie opóźnienia to już insza para kaloszy.
"503 - skierowanie na skróconą trasę Natolin Płn. - Metro Marymont skąd są autobusy 186 i 511 na Białołękę "
Nie posądzałem cię o takie poczucie humoru Linia najbardziej obciążona i jedyna która łączy trakt królewski z dzielnicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:32, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj że nie wygoda pasażerów jest najważniejsza lecz oszczędności. 503 można skrócić nawet do pl.Wilsona.
126 służy tylko chińczykom
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:25, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
SeBek napisał: |
Pamiętaj że nie wygoda pasażerów jest najważniejsza lecz oszczędności. 503 można skrócić nawet do pl.Wilsona.
126 służy tylko chińczykom |
Komunikacja jest to przywilej publiczny i publika ma prawo oczekiwać od swoich przedstawicieli w ratuszu aby zbiorkom był tak zorganizowany aby był wygodny dla większości a nie dla oszczędności bo ktoś ma taki kaprys, nikt nie mówił ,że to ma być dochodowe. Każdy płaci na to podatki i ma prawo wymagać od ratusza aby było należycie, a linie które nigdzie nie dowożą to są linie nie zarabiające na siebie. A 503 na przykład gdyby ktoś miał ją prywatnie i sprzedawałby na nią bilety to zarabiałby krocie, a na takim na przykład 206 czy inszym 133/152 to do linii by dokładał bo nikt by tym nie śmigał. Oszczędności to niech ratusz szuka u siebie w kieszeniach, niech oddadzą darmowe bilety i mniejsze premie sobie dają to będą pieniądze.Bo darmowe przejazdy to przywilej pracowników komunikacji i organizatorów(polemizowałbym z tym ostatnim), no ale, to nie jest przywilej ratusza bo NIE SA PRACOWNIKAMI KOMUNIKACJI, a tylko gryzipiórkami, których prawie wszystkie uchwały razem z ich autorami należy wywalić do kosza i rozpędzić na cztery wiatry. A 126 służy nie tylko chińczykom którzy notabene są też ludźmi i zostawiają też tu jakieś pieniądze, ale i mieszkańcom osiedla Marywilska tarchodworów. Komunikacja miesko- wiejska jest jak krwioobieg dla gospodarki narodowej. No i dobrze zorganizowany odkorowuje miasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:03, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli do czegoś trzeba dopłacać to najlepiej jak najmniej. Można przecież zmniejszyć częstotliwość albo skrócić trasę. Jedna brygada robiąca 10km w jedną stronę robiąca 6 kółek dziennie kosztuje nas rocznie ok 350tys zł. A brygad jest zazwyczaj kilka albo kilkanaście.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek Marszałek
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:11, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Linii 212 nie można skasować ponieważ nie będzie połączenia Targówek-Pl.Hallera. Jak się zlikwiduje linię 212 to jaką wtedy linię na tej trasie zamiast 212. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mironi19
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:08, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
@Jacek Marszałek a czy połączenie Pl.Hallera z Targówkiem jest koniecznie potrzebne dawniej nie było takiego połaczenia i nic złego sie nie działo . Jeśli już koniecznie ktos musi z Pl.Hallera dostać się na Targówek to z pl. jest 125 , 166 , 170 , 302 do dw.Wileńskiego z tamtąd 160 , 162 , 517 do Targówka lub pieszo ok. 300 m do przystanku Inżynierska 169 do ulicy Borzymowskiej ( to już Targówek ) ok. 500 m do petli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mironi19 dnia Sob 13:10, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:14, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Na pl. Hallera nic nie ma. To plac po środku niczego. 212 absolutnie do kasacji. A busiki można skierować na inne linie gdzie teraz jeżdżą 12 metrowce. Np. 170
|
|
Powrót do góry |
|
|
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:13, 19 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
SeBek napisał: |
Na pl. Hallera nic nie ma. To plac po środku niczego. 212 absolutnie do kasacji. A busiki można skierować na inne linie gdzie teraz jeżdżą 12 metrowce. Np. 170 |
Dokładnie tak Sebastianie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oddech Smoka
Moderator
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/4
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:13, 20 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
186, 511 linie najbardziej obciążone w DP w godz. szczytu.. więc jak do kasaci na Modlińskiej?
510 też pojedyncze jeżdżą w DP i nogi tam wcisnąć nie można , co innego w DS luźno bo przeguby są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|