Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tygrys gerfild
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: wawka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:56, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Gdyby tory położono chociaż do Ćmielowskiej i zrobili by tam prowizoryczną pętlę to miałoby sens a tak to jest idiotyczny problematyczny pomysł. Można by wtedy wygumować to nonsensowne E4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mironi19
Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:37, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Oficjalna odpowiedz ZTM-u w tej sprawie jest : Powodem z kierowania części kursów linii 17 do Metra Marymont jest zwiększenie częstotliwości tej linii do 3 - 4 min. , na najbardziej potrzebnym odcinku trasy... na odcinku od Metra Marymont do Metra Młociny wystarcza częstotliwość co 10 minutowa co wynika z frekfencji . Tak odpowiedział ZTM na zadane pytanie w tym temacie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:50, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jasne jasne
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|